ASRİAD Kocaeli şube Başkanı Nihat Yıldırım'dan istifa sinyali
ASRİAD Kocaeli şube Başkanı Nihat Yıldırım'dan istifa sinyali
ASRİAD Kocaeli Şube Başkanı Nihat Yıldırım'ın sabaha karşı ASRİAD grubunda yaptığı paylaşım, teşkilatta dikkat çekti. Paylaşımında "Haklarınızı helal edin, ben ayrılıyorum." ifadelerini kullanan Yıldırım, istifa edeceğini ima etti.
Asrın İşinsanları Derneği (ASRİAD) Kocaeli Şube Başkanı Nihat Yıldırım'ın sabaha karşı yaptığı paylaşım, iş dünyası ve dernek camiasında gündem oldu.
Edinilen bilgilere göre Yıldırım, sabaha karşı ASRİAD'ın WhatsApp grubunda yaptığı paylaşımda görevinden ayrılacağı yönünde mesaj verdi.
Yıldırım paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Sabaha karşı çok direndim ama ancak gücüm kendime yetti. Yarın sabahtan itibaren genel merkeze bilgi vereceğim. Haklarınızı helal edin, ben ayrılıyorum. Hoşça kalın."
Paylaşımın ardından ASRİAD Kocaeli teşkilatında gelişmenin yankıları sürerken, Nihat Yıldırım'ın istifasını resmileştirip resmileştirmeyeceği ve genel merkezin konuya ilişkin nasıl bir adım atacağı merak konusu oldu.
Konuyla ilgili ASRİAD Genel Merkezi veya ASRİAD Kocaeli Şubesi tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.