Taksici Esnafından Hukuk Zaferi: “Haklı Mücadelemizi Kazandık”
Taksici Esnafından Hukuk Zaferi: “Haklı Mücadelemizi Kazandık”
Taksici esnafının hukuk mücadelesinde önemli gelişme yaşandı. Mahkeme, Martı TAG ve TAG Sürücü uygulamalarının haksız rekabet oluşturduğuna karar verdi.
Ülkenin dört bir yanından gelen Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (ESOB) ve oda başkanları, yöneticiler ile çok sayıda taksici esnafı, önemli dava süreci için Çağlayan Adliyesi’nde bir araya geldi.
Taksici esnafının uzun süredir sürdürdüğü hukuk mücadelesinde önemli bir gelişme yaşandı.
Mahkemeden Martı TAG Kararı
Gerçekleştirilen çalışmalar ve yürütülen kararlı mücadele sonucunda, İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görülen davada “Martı TAG” ve “TAG Sürücü” isimli uygulamaların haksız rekabet oluşturduğu tespit edildi.
Mahkeme, söz konusu uygulamaların yasaklanmasına karar verdi.
“Alın Terimizi ve Emeğimizi Koruyacağız”
Kararın ardından yapılan açıklamada, taksici esnafının emeğinin ve geleceğinin korunması vurgulandı.
Açıklamada, “Taksici esnafımızın alın terini, hakkını, emeğini, ekmeğini ve geleceğini korsan taşımacılığa teslim etmedik, etmeyeceğiz” ifadelerine yer verildi.
Teşekkür Mesajı
Açıklamada ayrıca, mücadele sürecinde destek veren oda başkanlarına, yöneticilere, avukatlara ve tüm taksici esnafına teşekkür edilerek, alınan kararın hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.